maanantai 17. marraskuuta 2014

Familjebyte

Hej!

Tänään siitä on tasan kolme kuukautta kun muutin saapumisperheeseeni. Olen todella kiitollinen kaikesta. Mulla on ollut niin ihanaa maaseudun rauhassa mahtavien ihmisten kanssa. Tuun ikävöimään tätä suurta perhettä toden teolla. Onneksi olen edelleen lähistöllä, tulemme varmasti näkemään monesti vuoden aikana ja toivottavasti myös sen jälkeen. :-)

IMG_2611
David, Carin, minä, Sofie, Ebba ja Christer

Onnistuttuani sullomaan kaikki tavarani matkalaukkuihin ja pariin ylimääräiseen kassiin, eilen oli aika muuttaa seuraavaan perheeseen. Tän viikon asun Mantorpissa oikein mukavan perheen luona. Täällä mulla on äidin ja isän lisäksi kaksi nuorempaa veljeä: 11-vuotias Simon ja 16-vuotias Benjamin. Ensi sunnuntaina on edessä muutto lopullisen isäntäperheen luokse Linköpingiin!

Elän täällä siis jännittäviä aikoja, ja sen lisäksi on paljon muutakin meneillään. Tiistaina esimerkiksi Matkijanärhen ensi-ilta keskiyöllä ja torstaina ensimmäinen ensemblekonsertti, jota odotan todella innolla!

Ei kommentteja: